FAQ

Jakie wymagania musi spełniać sklep, aby mógł rozpocząć współpracę z serwisem Cener?

Konieczne będzie spełnienie warunków określonych przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271) oraz Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204), a w szczególności posiadanie widocznego na stronie sklepu regulaminu, w którym powinny być zawarte informacje:–  co sklep sprzedaje i jakie świadczy usługi,–  jaka przeglądarką powinien posługiwać się klient,–  warunki zawierania i rozwiązywania umowy w tym warunki zapłaty ceny i dostawy towaru,– posiadanie koszyka lub formularza zakupowego,–  prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni ze wskazaniem sytuacji, w których prawo to nie przysługuje,–  tryb postępowania reklamacyjnego,–  zapisy o ochronie prywatności i danych osobowych,– posiadanie widocznych na stronie sklepu, pełnych danych teleadresowych zgodnych z dokumentacją firmy: nazwa firmy, nr NIP, nr wpisu do ewidencji (KRS) wraz z informacją o podmiocie prowadzącym, adres, numery telefonów, email lub formularz kontaktowy, posiadanie na stronie cen brutto towarów, ceny towarów powinny być wyrażone w PLN, handel detaliczny produktami nowymi (tylko te produkty będą zintegrowane z Cener).

Lista wymaganych dokumentów do podjęcia współpracy z serwisem Cener.pl:

Rodzaj dokumentu zależy od rodzaju Twojej działalności. Oto lista wymaganych dokumentów:

W przypadku prowadzenia działalności, która wymaga zezwolenia lub koncesji, prosimy o załączenie kopii tych dokumentów.

Jak rozpocząć współpracę z serwisem Cener?

Aby rozpocząć współpracę z serwisem Cener należy zgłosić sklep przez formularz dostępny pod adresem: https://formularz.Cener.pl.

Czy dostaniemy dostęp do jakiegoś panelu administracyjnego Cener?

Tak, dane dostępowe do podstawowej wersji panelu otrzymają Państwo po zakończeniu wszystkich procesów nawiązywania współpracy w formularzu zgłoszeniowym (po zaakceptowaniu przez naszych pracowników pliku xml, dokumentów Państwa firmy i strony zgłoszonego przez Państwa sklepu oraz po Państwa akceptacji Regulaminu i Cennika współpracy z serwisem Cener.pl ). Pełna wersja panelu aktywowana jest z chwilą rozpoczęcia procesu integracji.

Chciałbym wypowiedzieć umowę o współpracy, w jaki sposób mogę to zrobić?

Wypowiedzenie umowy współpracy należy przesłać drogą pocztową na adres:

Cener Sp. z o.o.
Hetma 48 G
54-202 Rzeszów

Jakie są szacunkowe koszty miesięczne za Państwa usługi dla sklepu o branży podobnej do naszej?

Nie jesteśmy w stanie podać nawet szacunkowych przewidywanych kosztów za miesiąc współpracy, kwota ta uzależniona jest np. od atrakcyjności oferty sklepu

Jak często oferty są aktualizowane i jakie dane są uwzględniane?

Aktualizacja oferty jest wykonywana na podstawie pliku xml co najmniej raz w ciągu doby. W celu uzyskania dokładnej informacji o ilości przetworzeń sklepu, prosimy o kontakt na adres wsparciesklepu@Cener.pl.

Jak powinien wyglądać plik XML i co powinien zawierać?

Plik xml powinien być przygotowany zgodnie z naszymi wymaganiami technicznymi, opisanymi w instrukcji.

Nie licząc kosztów za przeklik, jaka jest stała opłata – płatne z góry na konto za miesiąc/ rok

Nie oferujemy już  dodatkowych opłat abonamentowych czy prowizyjnych – obowiązuje jedynie opłata za przeklik pobierana z konta przedpłat

Ile trwa integracja oferty

Integracją ofert zajmuje się nasz dział integracyjny, od rozpoczęcia współpracy zintegrowane zostanie co najmniej 30% oferty w ciągu pierwszego tygodnia, kolejna część będzie integrowana sukcesywnie.W przypadku problemów związanych z widocznością/ilością oferty sklepu w porównywarce, prosimy o kontakt na adres wsparciesklepu@Cener.pl

W jaki sposób mogę zintegrować z Cener mój kolejny sklep?

W celu dodania kolejnego sklepu prosimy o skorzystania z zakładki ‘Dodaj nowy sklep’, dostępnej w panelu administracyjnym Cener.

Na czym polega współpraca z serwisem Cener?

Współpraca polega na promowaniu Państwa oferty handlowej na łamach Cener.pl i w ramach tej współpracy niezbędne jest udostępnienie przez Państwa sklep pliku XML (o określonej strukturze).

Czy plik xml może w jakikolwiek sposób być modyfikowany czy ma pozostać w pierwotnej wersji?

Modyfikacja zawartość pliku xml leży po stronie sklepu, jednak jeśli zmieni się lokalizacja pliku należy nas o tym poinformować.

Czy można ustawić limit miesięczny np. tylko 50 zł na miesiąc?

Nie ma możliwości ustawienia limitu przejść.

Czy przy integracji niepełnej, Cener pobiera prowizję od wartości zakupu przez Internautę w Sklepie Internetowym?

Nie pobieramy prowizji przy integracji niepełnej. Jedyna opłata jest przeklik pobierany z kwoty przedpłaty.

Czy stawka CPC jest jednakowa dla wszystkich grup produktowych?

Stawki za przejście z Cener na stronę sklepu przypisane są do danej kategorii produktów, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Czy mogę zintegrować z Cener tylko część produktów z oferty swojego sklepu?

Nie jest konieczne prezentowanie całego asortymentu sklepu. Proces integracji obejmuje wyłącznie oferty znajdujące się w pliku xml sklepu.

Czy można przetestować usługę przez miesiąc?

Nie ma możliwości przetestowania usługi przed rozpoczęciem współpracy.

Jakie są koszty współpracy z serwisem Cener?

Opłata za prezentowanie asortymentu w Cener jest to opłata za przejście użytkownika ze strony Cener na stronę sklepu i zależy od kategorii asortymentu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Cennik.

Ile trzeba czekać na weryfikację techniczną pliku xml?

Plik xml weryfikowany jest w ciągu 3 dni roboczych od jego przesłania.

Czy zwracacie niewykorzystanie środki po wypowiedzeniu umowy?

Tak, po zakończeniu współpracy, niewykorzystane środki z konta przedpłat są zwracane.

Czy zapłacę karę jak nie doładuje konta?

Nie, oferta sklepu po wykorzystaniu środków zostanie ukryta do momentu zaksięgowania kolejnej wpłaty, o jej wysokości i częstotliwości doładowań decydują Państwo sami.

Czy dostaniemy dostęp do statystyk przejść i sprzedaży?

Tak, w panelu administracyjnym będzie możliwość wygenerowania raportów. Więcej informacji w zakładce Raporty.

Czy płaci się za każde kliknięcie czy jest blokada?

Zliczamy maksymalnie 4 przejścia z jednego adresu IP na dobę.

Czy można uruchomić ofertę, jeśli wyślę potwierdzenie przelewu?

Nie akceptujmy wpłat na potwierdzenie przelewu. Wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.

Czym jest „Kup na Cener”?

„Kup na Cener” to możliwość  dokonywania zakupów bezpośrednio w serwisie Cener, bez konieczności przechodzenia do strony sklepów. Usługa „Kup na Cener” prosty i bezpieczny sposób na szybkie sfinalizowanie zakupów, zwłaszcza w sytuacji, gdy kupujemy kilka produktów pochodzących z różnych sklepów. Dzięki  „Kup na Cener” składamy jedno wspólne zamówienie, wypełniamy jeden współny formularz z danymi (albo nie wypełniamy go wcale, jeśli jesteśmy zalogowani za pośrednictwem kont Cener, Allegro, Facebook lub Google – dane zaciągną się automatycznie), a następnie dokonujemy jednej wspólnej płatności. Cener przejmuje na siebie dalsze kontakty ze sklepami oraz obsługę klienta wraz z obsługą ewentualnych reklamacji.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.